Zobrazit minimální záznam

The practical use of games in chemistry lessons
dc.contributor.advisorŠulcová, Renata
dc.creatorHoráková, Jana
dc.date.accessioned2017-05-07T16:12:12Z
dc.date.available2017-05-07T16:12:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45121
dc.description.abstractVyužití her v hodinách chemie Mgr. Jana Horáková Tato rigorózní práce se zabývá využitím her ve výuce chemie pro gymnaziální úroveň vzdělávání. V úvodu jsou shrnuty možnosti aktivizujících metod se zvláštním zaměřením na využití didaktické hry. Součástí práce je celkem šest námětů k hrám s chemickou tematikou. Následuje statistické zhodnocení efektivity her ve výuce chemie, s přihlédnutím k názorům žáků a také učitelů, jež byly získány z dotazníkového šetření. Závěrem jsou uvedena fakta shrnující vhodnost použití her ve vyučování, jež by mohla být nápomocná i v dalších oblastech vzdělávání.cs_CZ
dc.description.abstractThe Practical Use of Games in Chemistry Lessons Mgr. Jana Horáková This rigorous thesis concerns with the practical use of the games within science lessons (chemistry) at secondary school level. The possibilities of motivating methods in the term of didactic games are summed up in the introduction. The thesis contains six suggestions regarding the didactic games useful in chemistry lessons. The following statistical assessment of the practical uses of didactic games takes into account students' opinions got in a research. The conclusion contains the facts about suitability of the practical uses of didactic games which could be possibly helpful in other educational fields.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectchemické vzdělávánícs_CZ
dc.subjectaktivizující metodycs_CZ
dc.subjectdidaktické hry;cs_CZ
dc.subjectchemistry educationen_US
dc.subjectactivating methodsen_US
dc.subjectdidactic games;en_US
dc.titleVyužití her v hodinách chemiecs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-16
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId99007
dc.title.translatedThe practical use of games in chemistry lessonsen_US
dc.contributor.refereeTeplá, Milada
dc.identifier.aleph001465816
thesis.degree.nameRNDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství chemie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programChemistryen_US
thesis.degree.programChemiecs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství chemie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csChemiecs_CZ
uk.degree-program.enChemistryen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csVyužití her v hodinách chemie Mgr. Jana Horáková Tato rigorózní práce se zabývá využitím her ve výuce chemie pro gymnaziální úroveň vzdělávání. V úvodu jsou shrnuty možnosti aktivizujících metod se zvláštním zaměřením na využití didaktické hry. Součástí práce je celkem šest námětů k hrám s chemickou tematikou. Následuje statistické zhodnocení efektivity her ve výuce chemie, s přihlédnutím k názorům žáků a také učitelů, jež byly získány z dotazníkového šetření. Závěrem jsou uvedena fakta shrnující vhodnost použití her ve vyučování, jež by mohla být nápomocná i v dalších oblastech vzdělávání.cs_CZ
uk.abstract.enThe Practical Use of Games in Chemistry Lessons Mgr. Jana Horáková This rigorous thesis concerns with the practical use of the games within science lessons (chemistry) at secondary school level. The possibilities of motivating methods in the term of didactic games are summed up in the introduction. The thesis contains six suggestions regarding the didactic games useful in chemistry lessons. The following statistical assessment of the practical uses of didactic games takes into account students' opinions got in a research. The conclusion contains the facts about suitability of the practical uses of didactic games which could be possibly helpful in other educational fields.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.identifier.lisID990014658160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV