Unveiling Educational Potentials: On Post-Critical Affirmation, Non-Formal Practices and Online Technologies
Odhalování vzdělávacích potenciálů: o postkritickém potvrzení, neformálních praktikách a online technologiích
dizertační práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/195347Identifikátory
SIS: 226774
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Feinberg, Joe
Oponent práce
Ritter, Martin
Vlieghe, Joris
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Philosophy of Education
Katedra / ústav / klinika
Katedra občanské výchovy a filosofie
Datum obhajoby
27. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Prospěl/a
Klíčová slova (česky)
Online Vzdělávání, Online Technologie, Postkritické, Fenomenologické Popisy, Vzdělávací PotenciálKlíčová slova (anglicky)
Online Education, Online Technologies, Post-critical, Phenomenological Descriptions, Educational PotentialityaEV7 cIznLVE6b9 5LAun Tv7MgA FTc8wAFEu9 57VnbuIAw 7bwIbn Vnu4b7w70I9 E bEFL4Men Vn7LnVIuv4 E gnV7c7w70Iuv4 unzVx 5L7 E2ILgEVIFb9 TE57enb9 Vnu4b7w70In Fn FTc8wAFAb9 .Cn4wnc z7M6Ezb447 cIzvMLTM 7 7bwIbn FTc8wAFAb9 MvETMen 5CnFE4M Ln5wIvEVIFb9 w70Ivx Vncx Ln5wIvEuI 5LEvVIv E 5CnczVEF 5qF7cb8 T 7b zIVn FTc8wAFAb9 vVnLA 5Cn4w9R9 zvMVn6b4 FTc8wAFEu9 57VnbuIAwx 7bwIbn Vnu4b7w70I9 oE TAvwEc8 57zV vLIVIuv4 5nLz5nvVIFx Ibz5IL7FEb4 5LEungI rEzzu4nwnIbE E ZIg7bzE E jwIn04n47 E hEg7ezvI47 cIznLVEun Tv7MgA 7bwIbn FTc8wAFAb9 TE69bEe9u9 7c 57VFLTnb9 Vnu4bIuv:u4 ELVn2EvVq E zxzV4gq eEv7 v7bzVIVMVIFb9u4 5LFvq FTc8wAFEu9u4 Vng57LEwIV E 5L7zV7L7F7zV9 LIVIuvA EbEw:TE ZVIn0wnL7Fx 2Iw7T72In Vnu4b7w70In cAwn 7zF8VwMen v7bzVIVMVIFb9 L7wI Vnu4b7w70In Fn FTc8wAFAb9 fcvLxV9 VEv7F:u4 57VnbuIAwb9u4 7bV7w70Iuv:u4 57cvwEcq 7bwIbn FTc8wAFAb9 TE69bA 5C9zVM5ng v ML6IV:g 7bVIuv:g 5LEvVIvAg FxMR9FEe9u9g 7bwIbn Vnu4b7w70In jxu4ATne9u9 T MzznLwE E PE0nLvFIzVE VEV7 cIznLVE6b9 5LAun dnLn bn27LgAwb9 7bwIbn FTc8wAFEu9 5LEvVIvx eEv7 EwVnLbEVIFM eneIu4R zVMcIMg dx g74w7 MvATEV 4wncEb: FTc8wAFEu9 57VnbuIAw a4Ib0 unbVnLnc 5ncE070x jwIn04n47 E hEg7ezvI47 z57wM z FEb rEbnb7F7M E LInznb7F7M zVMcI9 2nb7gnb7w70Iuv:u4 575Izq ez7M dLAbx eEv7 Vn7LnVIuvA E gnV7c7w70IuvA 757LE 5L7 IcnbVI2IvEuI 5LnTnbVEuI E EbEw:TM bn27LgAwb9u4 5LEvVIv bz5IL7FAb eEv nIcn00nL7F7M...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLinhartová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Datum obhajoby: 24. 6. 2020The aim of this bachelor's thesis is to present a modern concept called online reputation management, which deals with ensuring the most favorable reputation of companies on the internet and thus support their positive ... -
Zkušenost školních psycholožek a psychologů s online poradenstvím
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPakhtusov, Iurii (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 16. 9. 2022This thesis explores the experiences of school psychologists with online counselling. The theoretical part has three chapters which discuss school psychology as a field of study, provide an insight into the current state ... -
Specifické psychologické fenomény online seznamování
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKretíková, Andrea (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 19. 6. 2018This bachelor thesis is focused on the cyber-psychological topic of online dating. Through international research's articles are defined specific psychological phenomena such as self- presentation and self-reflection ...